2010. június 1., kedd

Alkossunk együtt! 4. forduló

Együtt alkottunk... A téma: ESKÜVŐ!!! :)

Az "Alkossunk együtt!" játék 4. fordulójába becsatlakozhattam, végtelen nagy örömmel és várakozással... :)

Az esküvő szerintem egy olyan téma, amihez minden nő hozzá tud szólni. Fele azért, mert már volt esküvője, fele azért, mert még nem.

Az alkotások gyönyörűek lettek, mind más és más. Ami ebben az együtt alkotásban nekem nagyon tetszik, hogy a játék kihirdetésétől a befejezéséig titkos a dolog, az ékszerek fotóit a határidő lejárta után mutatja meg az aktuális háziasszony a blogján.


Murano Manufaktúra Éva kezdeményezésére indult el ez a játéksorozat. Az első fordulónak Ő volt a háziasszonya. A második fordulónak Kinema, a harmadiknak pedig Kreatívmanó adott otthont.


A mostani, 4. fordulót Reyca vezényelte le, nála vendégeskedtünk, a következő (még nem tudom, milyen témájú) játék stafétája Glassimohoz került.



Én "Modern Menyasszony" címmel az alábbi szettet neveztem be.



Az előző fordulók témái és munkái:

1. forduló: Tavaszi hangulat

2. forduló: Ligeti Rock and Roll

3. forduló: Mexikó

4. forduló: Esküvő

Ha van kedvetek, böngésszétek át őket! :D

Nincsenek megjegyzések: