2010. június 23., szerda

Alkossunk együtt! 6. forduló játékkiírás



Az "Alkossunk együtt" játék a 6. fordulójához érkezett.


Nagy megtiszteltetés, hogy ennek a fordulónak én lehetek a kitalálója és háziasszonya.




A játékot Murano Manufaktura Éva indította el.


Lényege, hogy egy közös témára asszociálva alkotnak a résztvevő "üveges" lányok egy ékszert, amit mindenki titokban tart a játék végéig.


A határidő lezárására az aktuális háziasszonynak elküldik a műről készült fotót, amiket a háziasszony a blogján bemutat.


Tehát együtt alkotunk, egy témára, de csak a határidő végeztével kerül nyilvánosságra, ki mit készített.




A nyeremény pedig az alkotás öröme és izgalma, és egymás megismerése. :D


A játékban csak saját megmunkálású üvegből készült ékszerek vehetnek részt!




A részletes játékszabályt elolvashatjátok ITT.




És akkor most jöjjön a 6. forduló témája:



"Anya és leánya"



Ez többféleképp is megközelíthető:




1. Ha van egy lányod, akkor az Ő iránti érzéseid
2. Ha valakinak a lánya vagy, akkor ezek az érzések
3. Anya-lánya szett
4. Anya és gyermeke közötti szeretet
5. Anya és lánya külön alkotása




Mindenkire rábízom a továbbgondolást... :D




A pályamunkákat a fabiannemarcsi@gmail.com emailcímre küldjétek!




Nevezési határidő:

Július 20. éjfél


Én a játéksorozat 5. és 4. fordulójában vehettem részt.


Az 5. fordulóról ITT olvashatjátok a blogbejegyzésemet, a 4. fordulóról pedig ITT, ebben a cikkben elolvashatjátok az összes eddigi forduló eseményét.



És végül fogadjatok szeretettel két fotót, rólam és a lányaimról, most külön-külön. :D


Hannával:




Fridával:



11 megjegyzés:

sesame írta...

Nagyon tetszik ez a fajta játék,csak én nem értek az üvegkészítéshez. Bár azt olvastam,hogy úgy is lehet indulni,ha valaki más üvegeit használom fel, de ha csak másokét, az meg úgy nem az igazi.. Lehetne indítani ebből a játékból olyat,hogy a technika kötetlen,lényeg, hogy ékszer legyen :) Akkor sokkal többen tudnának nevezni! :)
Addig is várom ki mit talál most ki :)

Kreatív Cucu írta...

Annyi féle megközelítése van ennek a témának. De mindenki vagy anya, vagy lánya :D
Úgyhogy ez a téma mindenkiben sok érzelmet indít, az biztos!

juditsd írta...

Benevezek!:) Kicsit korabban kuldom a "palyamuvet", mert a hataridokor mar nem biztos, hogy gepkozelben leszek!:)
Nagyon edesek a lanyaid Marcsi!:)

Perlina írta...

Ez sem könnyű feladat- három fiam van. Cucunak igaza van. Anya is vagyok- bár fiús, meg lánya is.

frihanna írta...

Sesame jó öltet, ha gondolod, indíts el egyet Te is! ;D
Cucu, mindenki Anya, vagy Lánya, vagy Huga, igaz??? :):):):)
Köszönöm Juditsd, várom a képeket! :D
Tudom, hogy nem könnyű Perlina, de mindent bele!!! :D:D:D

sesame írta...

Szerintem fogok is :) majd ha visszajöttem Krakkóból :) Mert most csak e jár a fejemben, mondhatni alkotói válságban vagyok miatta :) És addig is több olvasóm lesz, így még többen lesznek majd,akik remélhetőleg velem játszanak :)Rád is számítok majd! ;)

frihanna írta...

:D
Kedves vagy Sesame! :)

DoRcY írta...

Nekem eddig ez a legnehezebb feladat... De szerintem jövök majd én is ismét :)

Unknown írta...

Én is neveznék, de annyira elvagyok jó dolgokkal havazva (műhely kialakítása, tanulás, utazás), nem biztos, hogy tudok valamit prezentálni....de megpróbálom. Ötletem már van, de hogy lesz-e időm megcsinálni???? Az kérdéses...:-D Igyekszem.:-))

Tényleg helyes a két kisnőci!:-D

frihanna írta...

Köszönöm!
Dóri és Marcsi, nagyon számítok Rátok!! ;)

frihanna írta...

Illetve Rátok IS !!! :D