2010. május 30., vasárnap

Újra varrtam...




Amikor megvarrtam az első kulcstartómat, a kalitkát, Hanna lányom egyből kitalálta ( a szokásos "naa, anya, ezt ne adjuk eeel..." szöveg után), hogy Ő is szeretne egy kulcstartót, mégpedig békásat.

Kapóra jött a kérése, hiszen 1 hét volt már csak a névnapjáig (május 20-án tartjuk).

Elkezdtem gondolkodni, milyen békát is varrjak...

És eszembe jutott, hogy pár hete vettem tibeti ezüst békákat.

Innen már egyenes út vezetett a tavi rózsához. :D:D:D

És íme, megalkottam...

A breki jobbról-balról tud a virágzó tavirózsára ugrani. :)
Persze titokban csináltam. ;P



Meg is kapta Hanna, és nagyon örült neki. :D



2 megjegyzés:

Kreatív Cucu írta...

Ez a kulcstartó szerintem szuper!!!!
Hanna hordja magával vagy csak dédelgeti? :)

frihanna írta...

Egyenlőre dédelgeti-mutogatja, szerintem szeptemberig (a nyári szünet miatt) nemigen lesz bedobva Breki a mélyvízbe. :D