2011. augusztus 16., kedd

Hajpánt és bross 2in1











Fém hajráfra találtam egy üzletben, fésűs kivitelűre.



Amikor megláttam a sok kis hurkot, egy dolog jutott eszembe:



a virág brossokat fogom felszerelni rá!!!



Így született meg a hajpánt és bross 2in1, mert a biztostűt



egyszerűen a hurkokba kapcsoltam. :D


Ha szeretnéd, hajpánt, ha szeretnéd, kitűző.



Ráadásul így a hajpánton a virág bárhová kerülhet.



Teheted egészen a füled mellé



(nekem úgy tetszik legjobban), vagy



kicsit feljebb, esteleg a másik oldalra.



De ami még szintén nagyon jó benne, hogy akármilyen másik



bross-virágot is pillanatok alatt rá lehet szerelni.








Nekem nagyon tetszik!!!



Természetesen a szett-mániám megkövetelte,


hogy készüljön hozzájuk gyűrű is. :)






2 megjegyzés:

Kreatív Cucu írta...

Hát ez nagyon jó :)
Annyi helyen kerestem már magamnak ilyen hajpántot. Hol találtad?
Szeretnék egy szettet magamnak rendelni :)

frihanna írta...

Oké. :D
Írj (vagy hívj) és megbeszéljük a részleteket. :D:D:D:D:D