2010. augusztus 10., kedd

Rengeteg szemezgető

Rengeteg szemezgetőt kell mutatnom, régóta nem tudósítottalak Benneteket Szemezgető-ügyben. :)
Amíg nyaraltam, drága testvérem Cucu nem tétlenkedett, nagyon-nagyon sok szemezgetőt készített, annak érdekében, hogy ha nem vagyok itthon, akkor is a főoldalon legyek. :D Hát nem édes? Mindenkinek egy ilyen tesót kívánok!!! :D
És a sokból több is kikerült a Meska főoldalára. Emellett mások is beválogattak a saját szemezgetőikbe, ezúton is köszönöm mindenkinek!!!
És egy olyant is mutathatok, amit én válogattam össze.
Jó nézelődést a sok kirakat között!
-@-
Színek kavalkádja:


Nem is olyan rideg ezüst:


Könyvek illata:

Irány a tenger:



Hűsítő kellékek:




Csokibarna:




Csivitelő madarak:




Csigák és kagylók:



Citromba haraptam:




Tőlük én már vásároltam:




Nincsenek megjegyzések: