2010. július 13., kedd

Királylány születik




Kaptam Eszter barátnőmtől egy gyönyörű könyvet.








Gondolhatnátok, ahogyan először én is gondoltam, hogy a kislányaim miatt vette nekem Eszter. De nem. Azzal a mondanivalóval adta át, hogy ezt én kapom. Azért én, hogy a sok tennivaló, öröm, kudarc, fáradtság, és egyéb anyai velejárók mellett ne felejtsem el, hogy én is egy királylány vagyok... :D:D:D

Gyönyörű a könyv, csodás illusztrációkkal.


Arról szól, hogy amikor a Földön megszületik egy kislány, akkor az égi királylányok áldást mondanak rá. 9 égi királylány a jókívánságaival indít útnak minden kislányt, ahogyan Téged is! :)






"Aurita föléd hajolt, és azt suttogta:
Légy szép!

Armelle fölemelte két apró karodat, megbillentette őket, mintha kicsi szárnyak lennének, és azt mondta:
Légy tiszta szívű!


Pallida gyöngéden végighúzta tenyerét a hátadon, és azt mondta:
Légy egészséges!

Berigola a magasba emelt és azt mondta:
Légy állhatatos!

Wamweru a lelkedet érintette meg, és azt mondta:
Légy jó!

Sitta belecsípett pici arcodba - persze csak annyira, hogy ne fájjon - , és így szólt:
Légy vidám!



Noatah föléd hajolt, és azt suttogta:
Légy türelmes!



Netta óvatosan a szádra helyezte mutatóujját, és lágy hangon azt mondta:
Légy igazmondó!



Tringatrilla kezébe vette talpacskáidat, csókot lehelt rájuk, és azt mondta:
Légy kecses!"





Hát nem gyönyörű? :)



Minden oldal 1-1 égi királylányról, az ő áldásáról, és útmutatásáról szól.

Már elolvastam a lányoknak kétszer is, és még Frida is úgy koncentrált közben. :D

Nincsenek megjegyzések: