2010. április 14., szerda

Variációk egy témára
-Sokgyöngyös-







Ma olyan sokgyöngyös hangulatom volt. :)
Csak sokgyöngyös nyakláncot készítettem. Napok óta nem volt időm fűűűzni, így már alig vártam, hogy alkothassak.
Szépen hajlítottam a pálcát, fűztem a gyöngyöt, hajlítottam a pálcát, megint fűztem a gyöngyöt. Egyik csodás gyöngyöt a másik után. És ahogy fűűűztem és hajlítottam, úgy jött egyik a másik után, mint ahogyan az alkotómunka során a gondolataim is egymás után láthatatlanul húzták-fűzték egymást, kalandozott a képzeletem, a valóság talaja már nem is látszott a sor elején, már olyan messze volt, mint a kezdő láncszem.
És mikor elfogyott a gyöngy, meglepődve láttam, hogy magától kialakult a lánc... :D



Persze a fotók nem mind a mai termelés eredményei, ennyi időm azért nem volt. Ma csak 2 lánc készült el, mert bizony több óra, mire ennyi hurkot egymásba fűűzök-hajlítok.
Tavasztól őszig, amikor nem kell a sál, nagyon népszerűek a hosszú láncok.
Tekerheted a nyakad köré 1x, 2x, 3x... :) Amilyen a hangulatod.
A színes sokgyöngyös cucc leginkább egyszínű ruhán mutat.
Most először lánccal is kombináltam a gyöngyöket, így szellősebb, lazább, nem annyira domináns az ékszer, mint amikor csak a gyöngy van.
Neked már van sokgyöngyös nyakláncod? Hát legalább 1 szerintem mindenkinek kötelező!!!


Nincsenek megjegyzések: