2010. március 29., hétfő

Variációk egy témára

- Fülbevalók -


Ami gombóc Artúrnak a csokoládé, az nekem a fülbevaló... :)

Szerintem egy jó fülbevaló öltöztet. Megadja az arcnak a keretet.

Készítettem a napokban pár fülbevalót, ezeket lefotóztam Nektek. Melyik a legszebb? Nehéz kérdés. Alkalomtól függ..


Nekem mind szép. Már eleve, ha valami fülbevaló, az nekem már szép. Legyen az bedugós vagy akasztós, pici vagy nagy, lógós vagy fürtös, ha fülbevaló, akkor az csak szép lehet. Lehet tekla, üveg, akril, ásvány, esetleg tűzzománc, mind-mind egyéniség. A képen is látsz mindről példát. Full design vagy minimal, mindhez fel lehet úgy öltözni, hogy pont jó legyen. Létezik még horgolt fülbevaló, nemez fülbevaló, fagyöngy fülbevaló, csont fülbevaló, arany és ezüst fülbevaló, gumicukor fülbevaló, a lehetőségek tárháza kimeríthetetlen. Ki-ki választhat személyiségének, hangulatának megfelelően.

Gombhoz a kabátot? Neeem... Fülbevalóhoz a ruhát!

2 megjegyzés:

Kreatív Cucu írta...

A kedvencem a fekete-fehér talán tűzzománc füli a kép bal oldalán középtájt...de mindegyiket szeretem :)

frihanna írta...

Az tényleg nagyon szép!! :) De nem tűzzománc, hanem Pandora üveggyöngy, a nagy fekete-fehér. A kisebb fekete felső gyöngy pedig ónix ásványgyöngy.